Informacje

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

ZOSTAŃ POLICJANTEM!

Zostań Policjantem!

Zalety pracy w Policji:

- możliwość pozyskania pracy niezależnie od posiadanego doświadczenia zawodowego;
- gwarancję stałych warunków pracy;
- ciekawą pracę;
- możliwość rozwoju zawodowego;
- różnorodny system szkoleń;
- precyzyjny system wynagrodzenia;
- rozbudowany system socjalny.

Kto może zostać policjantem:

- obywatel polski o nieposzlakowanej opinii;
- posiadający co najmniej średnie wykształcenie;
- nie skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
- korzystający z pełni praw publicznych;
- posiadający zdolność fizyczną i psychiczną do służby w formacjach uzbrojonych, podległych szczególnej dyscyplinie służbowej, której gotów jest się podporządkować;
- dający rękojmię zachowania tajemnicy stosownie do wymogów określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych.

Preferencje z tytułu posiadanego przez kandydata do służby wykształcenia:

- wykształcenie wyższe (magisterskie lub równorzędne) o kierunku przydatnym do służby w Policji:  prawo, ekonomia, administracja, bezpieczeństwo narodowe lub bezpieczeństwo wewnętrzne;
- wykształcenie wyższe (magister lub równorzędne) o kierunku innym niż wymienione;
- wykształcenie wyższe (licencjat, inżynier);
- wykształcenie średnie (ukończenie liceum ogólnokształcącego lub technikum w klasie, w której nauczane były przedmioty dotyczące funkcjonowania Policji, dla których zostały opracowane w szkole programy nauczania włączone do szkolnego zestawu programów nauczania).

Preferencje z tytułu umiejętności posiadanych przez kandydatów do służby:

- posiadanie tytułu ratownika albo ratownika medycznego;
- posiadanie uprawnień instruktora sportów walki, strzelectwa sportowego, ratownictwa wodnego, nurkowania oraz sportów motorowodnych;
- posiadanie uprawnień ratownika wodnego, uprawnień w dziedzinie płetwonurkowania lub wykonywania prac podwodnych oraz uprawnień do prowadzenia łodzi motorowej;
- posiadanie prawa jazy kategorii  „A” lub „C”.

Wymagane dokumenty:

- podanie o przyjęcie do służby;
- wypełniony kwestionariusz osobowy kandydata do służby: część A i B (formularz kwestionariusza do pobrania w Komendzie Stołecznej Policji, komendach powiatowych i rejonowych Policji lub każdej innej jednostce Policji na terenie kraju);
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (oryginały dokumentów do wglądu);
- kserokopie świadectw pracy lub służby z poprzednich miejsc pracy lub służby, jeżeli wcześniej kandydat do służby pozostawał w stosunku pracy lub w służbie (oryginały dokumentów do wglądu);
- książeczka wojskowa, jeżeli kandydat do służby jest objęty ewidencją wojskową (do wglądu).

Ponadto osoby podlegające kwalifikacji wojskowej powinny posiadać uregulowany stosunek do służby wojskowej.

 W tym roku w ramach niżej wymienionych terminów przyjęć do służby w Policji garnizon łódzki będzie realizował następujące limity:

24 WRZEŚNIA 2018 R.   –     120 OSÓB

07 LISTOPADA 2018 R. –     30 OSÓB

27 GRUDNIA 2018 R.     –     100 OSÓB
 

Osoby zainteresowane pełnieniem służby w Policji powinny złożyć komplet dokumentów w :

Sekcja Doboru i Rezerwy Kadrowej 

Wydziału Kadr i Szkolenia

Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi

przy ul. Lutomierskiej 108/112,

tel.:  42 665-13-69,  42 665-13-65, 42 665-30-16;  

;  od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-15.00.

  http://lodzka.policja.gov.pl

lub skontaktować się z pracownikami :
 

Zespół Kadr i Szkolenia

Komendy Powiatowej Policji w Wieluniu

98-300 Wieluń, ul. Warszawska 22 a

w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od 07.30 do 15.3 tel. (43) 843 7216.

Źródło: KWP Łódź

Powrót na górę strony