„Zostań jednym z nas”- spotkanie informacyjne
Za sprawą Zespołu Kadr i Szkolenia oraz policjantów z wieluńskiej komendy 26 października 2017 roku w Powiatowym Urzędzie Pracy w Wieluniu odbyło się spotkanie informacyjne dotyczące pracy w Policji. Każdy zainteresowany mógł się dowiedzieć jakie wymagania stawiane są przed kandydatami na przyszłych policjantów oraz jak wygląda cała procedura rekrutacyjna.
Spotkanie skierowane było do wszystkich zainteresowanych pracą w Policji. W ramach wystawionego stoiska informacyjnego mundurowi wspierani przez „kadry” omawiali wszelkie aspekty związane z wstąpieniem do służby w Policji. Można było się dowiedzieć jak wyglądają poszczególne etapy postępowania kwalifikacyjnego, jakie dokumenty musi złożyć kandydat na przyszłego policjanta oraz gdzie szukać informacji dotyczących procedury rekrutacyjnej. Przedstawiciele wieluńskiej komendy chętnie udzielali odpowiedzi na pytania, które w dużej mierze dotyczyły zadań jakie stawiane są przed policjantami pracującymi w różnych komórkach. Każdy odwiedzający w tym dniu stoisko informacyjne mógł pobrać do przedstawicieli wieluńskiej komendy niezbędne dokumenty, jakie kandydat do służby w Policji musi złożyć.
Zachęcamy do wstąpienia w nasze szeregi!
Wszystkie osoby zainteresowane podjęciem służby w Policji mogą uzyskać niezbędne informacje w:
Zespole Kadr i Szkolenia w Komendzie Powiatowej Policji w Wieluniu przy ul. Warszawskiej 22 a w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od 07.30 do 15.30, tel. 43 843 7216.